Volvo Polska dostało dyplom na międzynarodowych targach Transexpo w Kielcach za najlepszą oprawę wystąpień targowych

Autobus i sztuka uliczna
Targi Transexpo to jedna z większych imprez wystawienniczych transportu publicznego w Europie. W tym roku dłuższe - trwały trzy dni, a zaprezentowało się na nich ponad 100 wystawców z kraju i z zagranicy. Wrocławskie Volvo Polska pokazało  trzy nowe modele autobusów miejskich i turystycznych, które wyróżniają się m.in. niskim zużyciem paliwa, ekonomicznym układem napędowym i wysokim poziomem bezpieczeństwa. Jednak aby techniczne parametry nie były tylko formułkami zapisanymi w targowych ulotkach, Volvo postawiło na… sztukę. - Do spektaklu zaprosiliśmy czterech mimów, którzy odegrali scenki obrazujące jedną z kluczowych cech nowych autobusów - opowiada Iwona Maciuk, specjalista ds. marketingu we wrocławskim Volvo - aby zwiedzający zapamiętali, że Volvo to bezpieczeństwo i troska o pasażera, mimowie pokazali scenę, w której starają się  bezpiecznie przetransportować jajka umieszczone na łyżeczkach, gdy dookoła panuje uliczny zgiełk. O tym, że jeden z modeli autobusów, Volvo B9R Elegance, to połączenie szwedzkiej technologii i hiszpańskiego temperamentu przekonywali inscenizacją corridy z powiewającą w tle żółto-niebieską flagą. Każdej z 5 scenek towarzyszyła współgrająca z całością muzyka. Przez resztę pierwszego dnia targów mimowie zabawiali zwiedzających kalamburami i zapraszali do zabawy. Taka prezentacja, bez użycia słów spotkała się z uznaniem organizatorów targów. Zarząd Targów Kielce nagrodził Volvo dyplomem „za oryginalną, przyciągającą uwagę oprawę wystąpień targowych”. - Cieszy nas to tym bardziej, że zostaliśmy nagrodzeni za umiejętność lekkiego i dowcipnego mówienia o tym, co techniczne i skomplikowane. Mam nadzieję, że dzięki tej formie prezentacji to, co chcieliśmy przekazać – bezpieczeństwo, jakość, nowoczesne technologie, ekonomika -łatwiej zapadnie w pamięć - dodaje Iwona Maciuk.