Duży popyt na nowe autobusy dalekobieżne Volvo

Nowe autokary Volvo do przewozów turystycznych i liniowych, które zostały wprowadzone na rynek europejski w maju, spotkały się z bardzo dobrym przyjęciem. Klienci z całej Europy kupili już blisko 150 nowych autokarów Volvo 9700 i Volvo 9900.
Volvo9700-1860

„Jesteśmy bardzo dumni z naszej nowej, elastycznej i konkurencyjnej gamy produktów klasy premium. Wyróżniają ją takie cechy jak najwyższej klasy bezpieczeństwo, komfort i dbałość o środowisko naturalne. Dobre wyniki sprzedaży potwierdzają, że klienci doceniają efekty naszych starań", mówi Niklas Orre, wiceprezes segmentu detalicznego Volvo Buses.

Największe jak dotąd pojedyncze zamówienie obejmuje 40 autobusów dla Litwy. Volvo otrzymało również zamówienia z Norwegii (23 sztuki), Austrii (11 sztuk) i Francji (20 sztuk). Wszystkie zamówione pojazdy zostaną wyprodukowane w Polsce, we wrocławskiej fabryce Volvo i dostarczone w 2019 roku.

Nowa gama obejmuje dwa modele – luksusowe Volvo 9900 i wszechstronne Volvo 9700, wraz z szeroką gamą wyposażenia i pakietów serwisowych, co umożliwia oferowanie rozwiązań dostosowanych do indywidualnych potrzeb i życzeń klientów.

Nowe autokary Volvo zostały zaprezentowane na tegorocznych targach transportowych IAA w Hanowerze. Tej jesieni zostały również pokazane na IBE w Rimini, Autocar Expo w Lyonie i Persontrafik w Sztokholmie, a także na targach Eurobus w Birmingham.

We wrześniu Volvo Buses otrzymało prestiżową nagrodę Sustainable Bus Award 2019 za nowe Volvo 9900.

Volvo 9900 i 9700 – kilka faktów

Volvo 9900: Wysokość 3,85 m. Długość 12/13/14 m. Osie 4x2/6x2. Amfiteatralna podłoga

Volvo 9700: Wysokość, 3,65 m. Długość 12/13/14 m. Osie 4x2/6x2.

Układ napędowy: Volvo D11 Euro 6 z 430/460 KM, I-Shift

Karoseria: Nowo opracowana struktura antykorozyjna. Dach o konstrukcji warstwowej daje autobusowi niską wagę i niski środek ciężkości.
 

Informacje pokrewne