Ładowanie w zajezdni przy użyciu CCS i OppCharge

Volvo 7900 Electric

Ładowanie i akumulatory

Volvo oferuje technologie pozwalające na łączenie i zmienianie stosowanych metod ładowania. Co więcej, oferujemy nową i bezpieczną opcję magazynowania energii. Nasze Zobowiązanie dotyczące energii użytkowej, oparte na Twoich potrzebach operacyjnych, daje Ci pewność realizowania przewozów zgodnie z rozkładem jazdy.

Zapomnij o akumulatorach

Volvo Buses oferuje Zobowiązanie dotyczące energii użytkowej. W ten sposób gwarantujemy, że energia w ilości potrzebnej do obsługi trasy będzie dostępna od pierwszego do ostatniego dnia obowiązywania kontraktu. Nie musisz się już martwić wielkością czy kondycją akumulatorów.

Wszystko zaczyna się od trasy

Podstawą Zobowiązania dotyczącego energii użytkowej są rzeczywiste dane z trasy oraz analizy przeprowadzane wspólnie przez Volvo i operatora. Pozwalają one określić ilość potrzebnej energii i schemat ładowania, aby zapewnić niezawodne działanie.

Odpowiednia wielkość systemu magazynowania energii

Akumulatory trakcyjne są duże i kosztowne. Z punktu widzenia zrównoważonego rozwoju są to istotne powody, aby zoptymalizować magazynowanie energii i uniknąć przewożenia ogniw akumulatorowych jako zbędnego balastu. Właściwy dobór rozmiaru to kwestia projektu systemu, w którym kluczowymi elementami są pojazd, infrastruktura i schematy ładowania.

Zostaw to Volvo

Elektryfikacja transportu publicznego to znacznie więcej niż tylko wymiana pojazdów. Volvo oferuje wsparcie i szczegółową analizę tras, potrzeb energetycznych i innych wymagań wstępnych. Rezultatem jest rozwiązanie systemowe, oparte na rzeczywistych wymaganiach, zapewniające działanie zgodnie z harmonogramem przez cały okres trwania kontraktu z operatorem.

Elastyczne możliwości ładowania

Nasze autobusy elektryczne można szybko ładować na trasie, a także ręcznie w zajezdni przy użyciu kabla CCS. Możesz nawet wskazać miejsce w autobusie, w którym mamy umieścić gniazdo CCS. W ten sposób można zoptymalizować procedury ładowania, a także dostosować schematy ładowania do własnych harmonogramów i codziennych zadań floty.

Ładowanie w trasie

Ładowanie w trasie

Szybkie i w pełni automatyczne ładowanie na przystankach końcowych pozwala utrzymywać produktywność i kursować zgodnie z rozkładem. System OppCharge to architektura otwarta pozwalająca na swobodny wybór dostawcy sprzętu do ładowania.

Ładowanie w zajezdni

Ładowanie w zajezdni

Volvo 7900 Electric można ładować ręcznie, przy użyciu kabla CCS, w zajezdni, podczas przerw, poza godzinami szczytu lub w nocy. Autobusy mogą być wyposażone w gniazda przyłączeniowe w kilku miejscach, odpowiednich do układu zajezdni. Są także dostępne podwójne punkty przyłączeniowe.

Podnoszony lub opuszczany pantograf

Podnoszony lub opuszczany pantograf

Elastyczność i interoperacyjność są podstawą efektywnego funkcjonowania transportu publicznego. Volvo 7900 Electric można zamówić z zamontowanym na dachu pantografem ładującym zamiast szyn dachowych OppCharge. Operatorzy mają wolność wyboru.

Inteligentne ładowanie Volvo na ulicy

Inteligentne ładowanie Volvo na ulicy

Zobacz film
Autobus na trasie

Niezawodne działanie dzięki Volvo

Autobusy elektryczne są inne i wymagają szczególnych kompetencji. Volvo zawsze to uwzględnia. Wszystkie nasze autobusy elektryczne są monitorowane online, co w połączeniu ze specjalnym systemem Volvo do zarządzania energią pozwala nam oferować najkorzystniejsze na rynku kontrakty dotyczące elektromobilności. Należy do nich na przykład kontrakt na akumulatory zapewniający ich działanie przy stałym miesięcznym koszcie. Z kolei kontrakt na elektryczny układ napędowy zapewnia utrzymanie wszystkich elementów — od sprzętu do ładowania po silniki elektryczne i skrzynię biegów.

Przeczytaj więcej o kontraktach serwisowych dotyczących elektromobilności
Skontaktuj się z nami

Skontaktuj się z nami

Skontaktuj się z nami