Volvo 7900 S-Charge

VOLVO 7900 S-CHARGE

Nowa definicja elektromobilności

Volvo Buses z dumą przedstawia najnowszy model z kategorii elektromobilności. Dzięki zastosowaniu sieciowej usługi Zarządzania Strefami może on działać w trybie wyłącznie elektrycznym na przystankach, w zajezdniach i określonych strefach zerowej emisji.
To wszystko nie wymaga żadnych zmian w infrastrukturze ładowania. Zastosowanie naszego całkowicie hybrydowego układu napędowego, którego znakomite działanie jest od lat potwierdzane, pozwala uzyskać znaczne oszczędności paliwa i ograniczenie emisji spalin. Jakość i niezawodność są takie jak zawsze, ale funkcja samoładowania i elastyczność są nowe. Podobnie nazwa. Przedstawiamy Volvo 7900 S-Charge.

Zerowe emisje spalin w zasięgu ręki

Zerowe emisje spalin w zasięgu ręki

Volvo 7900 S-Charge to hybrydowy pojazd elektryczny (Hybrid Electric Vehicle, HEV). Ten samoładujący autobus elektryczny może być napędzany wyłącznie elektrycznie, w odróżnieniu od tradycyjnych hybryd. Może podjeżdżać na przystanek, zatrzymywać się i odjeżdżać cicho i bez emisji. W wyznaczonych strefach może przejechać w trybie całkowicie elektrycznym na dystansie do jednego kilometra z prędkością do 50 km/h, zależnie od warunków lokalnych.

Poznaj możliwości Zarządzania strefami
woman at bus stop
Oszczędzaj paliwo i środowisko

Oszczędzaj paliwo i środowisko

Najlepszym sposobem na zmniejszenie emisji spalin jest oszczędność paliwa — czyli właśnie to, co oferuje Volvo 7900 S-Charge w niezrównany sposób. Zużycie paliwa i emisja CO2 są mniejsze nawet o 39%. Jeśli uwzględnić jeszcze emisję NOx i cząsteczek, to ograniczenie emisji sięga prawie 50%. Co więcej, Volvo 7900 S-Charge ma homologację do stosowania dowolnych mieszanek zawierających do 100% biopaliwa, co jeszcze bardziej zmniejsza emisję dwutlenku węgla.

Numer 1 w pod wzgledem dyspozycyjności

Numer 1 w pod wzgledem dyspozycyjności

Wyniki dyspozycyjności Volvo 7900 S-Charge są lepsze niż jakiegokolwiek innego autobusu hybrydowego, a nawet porównywalnego najlepszego autobusu z silnikiem wysokoprężnym. Nie dziwi zatem, że jest tak wysoko oceniany przez wymagających operatorów i przedsiębiorstwa transportu publicznego w większości miast. Obecnie ponad 40 klientów z ponad 25 krajów korzysta z pojazdów hybrydowych Volvo. Ich doświadczenie liczy się łącznie w milionach przejechanych kilometrów.

Rewolucyjna zmiana warunków jazdy

Rewolucyjna zmiana warunków jazdy

Aktywny Układ Kierowniczy Volvo w dużym stopniu ułatwia prowadzenie autobusu. Znacząco zmniejsza obciążenia i urazy szyi, barków i ramion. Stosowanie układu VDS zdecydowanie poprawia warunki pracy kierowców
i wpływa na ograniczenie liczby zwolnień lekarskich i kosztów rehabilitacji.

Volvo S-Charge on the road
Dążenie do zerowej emisji spalin

Dążenie do zerowej emisji spalin

Volvo 7900 S-Charge to pojazd samoładujący, niewymagający infrastruktury ładowania. To oznacza, że może zastąpić autobusy z silnikami gazowymii wysokoprężnymi na każdej trasie i to natychmiast. Za pomocą usługi Volvo Zarządzanie Strefami można zdefiniować strefy zerowej emisji i bezpieczeństwa, aby jeszcze bardziej ograniczyć wpływ pojazdu na środowisko i ryzyko wypadków. Należy również pamiętać o łączności sieciowej i automatyzacji, na których skorzysta Twoje miasto. Te funkcje są elementami naszej wizji Zero City — miasta bez emisji spalin, hałasu, wypadków i korków. Wiemy, że nasza wizja podzielana jest w wielu miastach, ale zdajemy sobie sprawę z tego, że jej realizacja nie nastąpi od razu. Dlatego właśnie oferujemy rozwiązania odpowiednie dla poszczególnych etapów tej drogi.

Większe możliwości przewozowe

Większe możliwości przewozowe

Autobus przegubowy Volvo 7900 S-Charge może przewozić aż 154 pasażerów. To znacznie więcej niż w poprzednim modelu przegubowym z silnikiem wysokoprężnym — to największa pojemność wśród wszystkich pojazdów hybrydowych, wyznaczająca nowy wymiar paliwooszczędnego transportu i produktywności.

Cechy

Inteligentniejszy układ napędowy

Inteligentniejszy układ napędowy

Układ napędowy Volvo I-Sam jest wyposażony
w silnik elektryczny o mocy 110 kW, odpowiednio dobrany 5-litrowy silnik wysokoprężny Euro 6
i skrzynię biegów Volvo I-Shift.

Drzwi elektryczne

Drzwi elektryczne

Elektrycznie otwierane drzwi nie tylko działają szybciej i niezawodniej, ale także pozwalają obniżyć zużycie paliwa nawet o 2%.

Aktywny Układ Kierowniczy Volvo (VDS)

Aktywny Układ Kierowniczy Volvo (VDS)

Aktywny Układ Kierowniczy Volvo w dużym stopniu ułatwia prowadzenie autobusu. Niewymagające wysiłku manewrowanie na rondach i zakrętach to wielka zaleta dla kierowcy, ponieważ znacząco zmniejsza ryzyko urazów szyi, barków i ramion.

Lepsze materiały

Lepsze materiały

Konstrukcja nadwozia i dach są wykonane
z aluminium, które można ponownie odzyskać
w 90%. W efekcie masa pojazdu jest mniejsza,
a zużycie paliwa i emisja spalin niższe.

Większa pojemność

Większa pojemność

Autobus Volvo 7900 S-Charge jest także dostępny w wersji przegubowej przystosowanej do przewozu 154 pasażerów.

Pojazd przyszłości

Pojazd przyszłości

Volvo 7900 S-Charge stanowi część naszego całościowego podejścia do zrównoważonych rozwiązań transportowych. Partnerstwo z miastami na całym świecie pomaga nam tworzyć nowe rozwiązania dla transportu publicznego.

NEWS & STORIES

  

Related News

17 autobusów elektrycznych Volvo trafi do Łodzi

Volvo podpisało dziś umowę na dostawę 17 elektrycznych autobusów miejskich do Łodzi. To kolejne polskie miasto, które w ostatnich tygodniach zawarło umowę na zakup zeroemisyjnych pojazdów, wyprodukowanych we wrocławskiej fabryce Volvo.

...

Nowy sposób ładowania autobusów elektrycznych Volvo

Jesienią 2021 roku Volvo Buses wprowadzi w swoich miejskich autobusach elektrycznych nowy sposób ładowania. Obok istniejących już, wydajnych rozwiązań - OppCharge i Combo2 / CCS - Volvo będzie oferować ładowanie za pomocą zamontowanego na dachu ...

Volvo Buses

Volvo Buses

Skontaktuj się z nami

Skontaktuj się z nami