Złoty Kontrakt – gwarancja dyspozycyjności

 

ZŁOTY KONTRAKT SERWISOWY

Kompleksowe rozwiązanie

Złoty Kontrakt Serwisowy zapewnia najwyższy poziom ochrony przed nieplanowanymi przestojami i gwarantuje, że Twój autobus lub autokar będzie zawsze w idealnym stanie – a to wszystko dostajesz w ramach opłaty miesięcznej, stałej lub zależnej od liczby kilometrów. Kontrakt obejmuje pełną obsługę zapobiegawczą i naprawy podwozia, układu napędowego i nadwozia. Możesz także skorzystać z opcjonalnych rozszerzeń kontraktu, aby uwzględnić konserwację dodatkowego wyposażenia.

Najwyższa ochrona dyspozycyjności

 

Najwyższa ochrona dyspozycyjności

Złoty Kontrakt Serwisowy Volvo zapewni Ci spokój. Dzięki starannej obsłudze technicznej Twój pojazd będzie tam, gdzie jego miejsce – na drodze. Jeśli jednak naprawa okaże się konieczna, wykwalifikowani mechanicy Volvo szybko przywrócą idealny stan autobusu, aby Twoi pasażerowie komfortowo i bezpiecznie dotarli do celu.

Uwzględnione naprawy

Złoty Kontrakt gwarantuje najwyższą pewność, niezawodność i dyspozycyjność. Obejmuje wszystkie konieczne naprawy podwozia, układu napędowego i podwozia. Ochrona nie obejmuje uszkodzeń powstałych w wyniku nieprawidłowej lub nieostrożnej obsługi pojazdu.

• Silnik

• Skrzynia biegów

• Moduł napędowy

• Elektronika

• Układ hamulcowy

• Zawieszenie

• Układ kierowniczy

• Podwozie, resory, amortyzatory i koła

• Zabudowa

Obsługa zapobiegawcza

Program obsługi składa się z ponad stu kontroli. Oprócz komputerowo wspomaganej diagnostyki pojazd jest poddawany kontroli wzrokowej przez eksperta Volvo. Obsługa zapobiegawcza obejmuje następujące obszary:

• Kontrola smarowania, poziomu oleju i płynów

• Kontrola układu hamulcowego

• Kontrola wskaźników i stanowiska kierowcy

• Zewnętrzna kontrola funkcjonalna

• Komora silnika

• Przednie zawieszenie

• Przekładnia kierownicy

• Kontrola przeprowadzana pod pojazdem

• Test drogowy

Dostosuj swój kontrakt

Oprócz czynności uwzględnionych w kontrakcie serwisowym są do wyboru liczne dodatkowe możliwości. Dokładną listę zadań można dostosować zgodnie z Twoimi potrzebami. Aby uzyskać więcej informacji, skontaktuj się z przedstawicielem Volvo.

• Inspekcja prawna

• Dostarczenie do/odbiór z warsztatu

• Wykonywanie napraw poza zwykłymi godzinami pracy

• Pomoc drogowa w kraju

• Pomoc drogowa za granicą

• Wymiana piór wycieraczek, żarówek i bezpieczników

• Uzupełnienie oleju, płynu chłodzącego i płynu zapobiegającego zamarzaniu

• Naprawy niestandardowych elementów wyposażenia, takich jak akcesoria, urządzenia audio/wideo, ekspresy do kawy itp.

• Konserwacja dodatkowego wyposażenia

Pojazdy z zabudową inną niż Volvo

Pojazdy z zabudową inną niż Volvo

Oczywiście, istnieją również Złote Kontrakty dotyczące autobusów i autokarów z zabudowami innych producentów. Obsługa techniczna, naprawa układu napędowego i pojazdów są uwzględnione, jedynymi wyjątkami są części zabudowy, takie jak drzwi, luki i panele.

Do pobrania

Można uzyskać więcej informacji. Skorzystaj z łączy do pobrania dokumentów.

Arkusz informacyjny dotyczący Złotego Kontraktu Serwisowego(PDF, 1.4 MB)

Powiązane tematy

Niebieski – niezawodność w całym cyklu eksploatacji

Niebieski – niezawodność w całym cyklu eksploatacji

Niebieski Kontrakt Serwisowy Volvo obejmuje obsługę zapobiegawczą wymaganą do zapewnienia najwyższej sprawności pojazdu. Ustalona opłata, rozłożona równo na cały okres kontraktu gwarantuje Ci pełną dyspozycyjność. Kontrakt jest dostosowany do warunków pracy każdego z Twoich pojazdów.

Dowiedz się więcej
bezpieczeństwo elektromobilności

Bezpieczeństwo elektromobilności

Wszystkie autobusy elektryczne i hybrydowe Volvo są monitorowane online. W połączeniu z naszym wyjątkowym, opracowanym przez Volvo systemem zarządzania energią zapewnia to najkorzystniejsze na rynku kontrakty serwisowe dotyczące elektromobilności. Autobusy elektryczne są szczególne i wymagają specjalnych kompetencji – Volvo je gwarantuje w każdej sytuacji.

Dowiedz się więcej
Jak możemy Ci pomóc?

Jak możemy Ci pomóc?

Skontaktuj się z nami