Stałe koszty dyspozycyjności
Mając kontrakt serwisowy, zawsze znasz koszt obsługi zapobiegawczej. Ponadto chronisz swoją firmę przed kosztami nieplanowanych napraw i przestojów.
Tak jak lubisz
Kontrakty Serwisowe Volvo Bus są zaprojektowane pod kątem Twojej działalności. Koncepcja polega na tym, aby efektywnie realizować potrzeby wykraczające poza działania wykonywane we własnym garażu lub warsztacie. Dlatego oferujemy trzy rodzaje kontraktów: Niebieski (podstawowy), Srebrny (kompleksowy) i Złoty (pełna opcja). Aby dokładnie dopasować kontrakt do potrzeb, można wybrać odpowiedni opcje z przedstawionej listy.
Indywidualny harmonogram serwisowy
Dla każdego pojazdu zostaje określone przewidywane wykorzystanie. Korzyści są podwójne. Pojazd pracuje przez maksymalną ilość czasu, a właściciel otrzymuje szereg informacji pozwalających planować wdrażanie pojazdów.
WARIANTY KONTRAKTU
NIEBIESKI
Niebieski Kontrakt Serwisowy Volvo obejmuje obsługę zapobiegawczą zaleconą dla Twojego autobusu lub autokaru Volvo zgodnie z harmonogramem obsługi Volvo.
Srebrny
Srebrny Kontrakt Serwisowy Volvo obejmuje takie same zadania jak Kontrakt Niebieski oraz wszelkie dodatkowe naprawy układu napędowego oraz części i robociznę.
Złoty
Złoty Kontrakt Serwisowy Volvo obejmuje także wszystkie potrzebne naprawy pojazdu.